
Hamit Altıntop, Real Madrid ile 4 yıllığına anlaştı.Bu transfer son haftalarda gerek Alman, gerek İspanyol basınında ciddi ciddi konuşuluyordu.Sezon boyu Bayern München ile sadece 3 maça ilk 11 başlamıştı Hamit, kulüp başkanı Rummenigge bu durumun Hamit için yeterli olmadığını,oyuncularının alacağı karara saygı duyacaklarını belirtmiş ve transferin sinyalini vermişti aslında.Geçen süreç içerisinde Hamit'in adı Liverpool ile anılsa da beklenen oldu ve Real Madrid, Hamit transferini resmi sitesinden yaptığı olduğu açıklamayla duyurdu.
Hamit, Real Madrid'de Mesut Özil ve Nuri Şahin'den sonra forma giyecek olan 3.Türk futbolcu oldu.Nuri transferi için Dortmund'a 10 milyon Euro ödeyen Real, Hamit için ise bonservis bedeli ödemeyecek. Mourinho'nun bu transferde ki ısrarının arkasında ise sene başında Pedro Leon'da deneyip başarısız olduğu sistemi Hamit üzerinde denemek olduğu konuşuluyor, bu sisteme göre Hamit,orta sahanın hem sağında hemde solunda görev alabilecek.
Nihat,Geremi,Baliç,Rüştü,Mehmet Topal,Mesut Özil ve şimdi de Nuri Şahin ve Hamit Altıntop.Sırada ki konuşulan isim ise ; Gökhan Gönül?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder