
Euro Basket 2011'i geride bıraktık, İspanya'nın bu şampiyonluğu, bir çok basketbol yazarı ve basketbol'u yakından takip edenler için sürpriz değildi aslında, geniş ve kaliteli kadrosu, dolayısıyla bench'den aldığı katkı, boyalı alanda ekstra Ibaka faktörü ve şutörlerinin etkisiyle çokta zorlanmadılar. Böylelikle, dünya ikincisi apoletiyle gittiğimiz ve olimpiyat vizesini hedeflediğimiz bir turnuvaya, Ntvspor ekranından 'Şampiyon takımı yenen tek takım' tesellisiyle! veda etmiş olduk.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder