19 Eylül 2011 Pazartesi

''Maçlarımızı Çarşamba Oynat, TFF''



Fotoğraf, 10 Aralık 2010 tarihinden. Eskişehirspor- Beşiktaş Maçı'nda Eskişehirspor taraftarının TFF'ye tepki olarak açtığı pankart.

Aradan geçen bir yılın ardından, TFF 2011-2012 sezonu 3.Hafta programını açıkladı;

21.09.2011 Çarşamba; Eskişehirspor - Gençlerbirliği

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder